Benvenuti à u nostru situ web.
  • alibaba-sns
  • twitter
  • linkedin
  • facebook
  • youtube

2020 John Deere Classic annullatu, vultarà in 2021

PONTE VEDRA BEACH, Fla. - U sponsor di titulu John Deere è u PGA TOUR anu annunziatu ghjovi chì u torneu 2020, prevista per 9-12 Lugliu, hè statu annullatu. Hè distinatu à vultà in u PGA TOUR calendariu in 2021 cù a so 50 di ghjucatu.
Per via di sta decisione, u PGA TOUR hà annunziatu chì rimpiazzà a settimana vacata da u John Deere Classic cun un novu torneu. U TOUR furnisce detagli in un futuru vicinu in a sede è a località.
"A causa di i prublemi di salute è di securità in relazione cù a pandemia di coronavirus, a decisione difficile hè stata presa per annullà u 2020 John Deere Classic", hà dettu u direttore di torneu, Clair Peterson. "Mentre avemu cunsideratu parechje alternative per u Classic, questa era a scelta chì hà fattu u sensu più sensu per i nostri invitati, i ghjucatori è a cumunità Quad City in generale."
"Avemu capitu è ​​rispettu chì u mercatu di Quad Cities hà dinamiche è sfide chì impediscenu u ghjocu di u John Deere Classic in 2020", hà dettu Andy Pazder, Chief PGA TOUR è ufficiale di cuncorsi. "Cumu avemu vistu in l'anni, u sustegnu di a cumunità per u Classic John Deere è inaccessibile è ùn aghju micca dubbitu chì l'eventu tornerà più forte chì mai in a so 50a ghjucata in 2021".
Malgradu l'annullamentu, u Classic John Deere continuarà a so raccolta di fondi Birdies for Charity per 2020. L'annu passatu, 13,8 milioni di dollari sò stati generati in supportu di 543 organizzazioni di carità lucali è regiunali, purtendu u totale di tutti i tempi di u torneu à $ 120 milioni da u primu ghjocu in 1971. U Novanta novimu percentu di quellu hè vinutu da quandu John Deere hà assuciatu a sponsorizazione di tituli in u 1998.
Quellu annu di John Deere Classic seria statu l'eventu 50 PGA TOUR di Quad Cities è u 21 ghjucatu à TPC Deere Run. Dylan Frittelli hè u campione difensore.


Post tempu: 16-Ghjugnu 2020